“Buaya Darat Atas Jalan” Berjaya Di Tahan Di Temerloh

(2) remaja yang mengubah nombor pendaftaran berjaya ditahan dalam satu Op Motorsikal yang dijalankan di Temerloh oleh Bahagian Siasatan Dan Penguatkuasaan Trafik IPD Temerloh yang diketuai oleh Ketua Bahagian Siasatan Dan Penguatkuasaan Trafik Temerloh bersama (6) anggota BSPT Temerloh dari Jam 1000 sehingga jam 1800 Hrs.

Hasil operasi dijalankan telah tahan (2) remaja bersama motorsikal untuk disiasat dibawah Seksyen 108 (3)(E) APJ 1987 dan Seksyen 108 (3) (F) APJ 1987 kerana remaja tersebut telah mengubah nombor pendaftaran menjadi (BUAYA) dan menampal stiker/pelekat pada nombor pendaftaran.

BSPT Temerloh akan mengambil tindakan tegas kepada penunggang atau pemandu kenderaan yang mengubahsuai kenderaan dengan niat untuk mengelirukan pihak berkuasa.

塚JSPT Temerloh/Info Roadblock

Komen Netizen

  • Bodoh mcm lembu…acah la mat rempit bjaye konon…BUAYA taik kencing pn bcabang…不不不,,duk LA KO dlm zoo tu ye boye…raseeekknnnnn不不不

 

  • Tersesat tu….hantar balik kat tempat asal dia, ” taman buaya Melaka”.

 

  • Org prempuan xpndng duit/hrta. Org prempuan cuma nk dgr bila dorg tnya, “abg, bdoh ada tak?” hendaklah lelaki itu mnjwb “ada sayang ada”.

 

  • Badan tak sakit jangan makan obat nakk…kalau mak ayah korang mcm alif syukri,dato vida tu korang buat la,nk boh flet buaya ke mengkarong ke,sesumpah ke,ikan laga ke..ni kalau mak ayah bercekau kais nak bagi korang bebokoh jagan la buat..aku dulu pon remaja gak mcm korang,aku pon degil,jahat,tapi nk buat sesuatu pale hotak trus ingat n fikir mak abah aku kat umah..

 

  • Aku pelik betolla dgn geng2 rider cam aku ni. Hahaha.. keja grab, food panda, rider, ari簡 ngadap jalanraya, ngadap rodblok, tapi pakai moto spek tak lepas polis . Duit susah payah cari, buat habis bayaq saman saja. Tak.rasa sayang ka rm300??.. ari2 keja, pakai ikot law la, hari nk merewang buatla ekzos buluh sekalipon..

Be the first to comment on "“Buaya Darat Atas Jalan” Berjaya Di Tahan Di Temerloh"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*